Gå til indhold
FORSIDEN | LÆS OP | REN TEKST | PRINT | SITEMAP |
Header

Patienttilfredshed

Det er vigtigt for os. at høre om vore patienters og pårørendes oplevelser af mødet med afdelingen, så vi ved, hvad vi gør godt, og hvad vi kan forbedre. Vi undersøger derfor løbende patienttilfredsheden i afdelingens afsnit på flere måder:

 

  • Patientfeedback, tre spørgsmål til patienter og/eller pårørende på udvalgte områder, fire gange årligt.

Emner i 2019:

  • Smerter (1. kvartal)

  • Mundgener (2. kvartal)

  • Pårørende (3. kvartal)

  • Kommunikation (4. kvartal)

Emner i 2018:

  • Komplementær og støttende behandling (1. kvartal)

  • Kost (2. kvartal)

  • Pårørende (4. kvartal)

Emner i 2017:

  • Smerter (1. kvartal)

  • Fysisk aktivitet (2. kvartal)

  • Kost (3. kvartal)

  • Smerter (4. kvartal)

Emner i 2016:

  • Kost (2. kvartal)

  • Ventetid (3. kvartal)

  • Pårørendeinddragelse (4. kvartal)
     

  • "Ordet er dit" postkort i alle afsnit, hvor patienter og pårørende kan give sin mening til kende
     

  • Deltagelse i den nationale Hvad er vigtigt for dig dag den 6. juni hvert år
     

  • Deltagelse i Landsdækkende Undersøgelse af Patienttilfredshed (LUP) hvert år

  • Ris og Ros postkasse på afdelingens hjemmeside
     

Resultaterne fra tilfredshedsundersøgelserne kan du se i menuen i højre side.


Med venlig hilsen

Personalet i Onkologisk Afdeling, Vejle Sygehus


 

 


Siden er sidst opdateret 13-03-2019.
Kontakt: admtda



Sygehus Lillebælt | Telefon 76 36 20 00 | Send sikker e-mail til Sygehus Lillebælt